گروه‌های فلسطینی تاکید کردند آزادی سرزمین، مردم و مقدسات از طریق التماس کردن و برقراری رابطه با رژیم اشغالگر امکانپذیر نخواهد بود.

گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند که «روز زمین» یک رویداد منحصر به فرد در جریان منازعه و درگیری با رژیم صهیونیستی و نحوه پاسخ ملت ما به طرح‌های اشغالگری استعماری است.

گروه‌های فلسطینی با انتشار بیانیه‌ای بر وحدت سرزمین، ملت و مقاومت تاکید و اعلام کردند: فلسطین تاریخی یک سرزمین موقوفه اسلامی است که نمی‌توان از ذره‌ای از خاک آن عقب نشینی و آنرا رها کرد و همه این خاک، متعلق به فلسطینیان است و رژیم اشغالگر صهیونیست، بی شک، یک موجودیت زودگذر و رو به زوال است.

این بیانیه می‌افزاید: حق بازگشت یک حق ثابت، استوار و تغییر ناپذیر است که نمی‌توان در آن هیچ شکافی ایجاد کرد و ملت ما بیش از ۷۵ سال است که فداکاری کرده اند و هنوز هم برای رسیدن به حق بازگشت و احیای حقوق خود فداکاری می‌کنند.

گروه‌های فلسطینی تاکید کردند: آزادی سرزمین، مردم و مقدسات از طریق التماس کردن و برقراری رابطه با رژیم اشغالگر و اتکا و شرط بندی روی دولت آمریکا یا از طریق برگزاری کنفرانس‌های توطئه آمیز امکانپذیر نخواهد بود بلکه این کار فقط از طریق مقاومت با همه اشکال آن به ویژه مقاومت مسلحانه صورت می‌پذیرد.

این گروه‌ها مقاومت مسلحانه را در رأس سایر گزینه‌ها و یک انتخاب راهبردی برای ریشه کن کردن اشغالگری و تشکیل کشور فلسطین در کل خاک فلسطین دانستند و تاکید کردند چیزی که با زور غصب شده است جز با توسل به زور باز ستانده نخواهد شد.

گروه‌ها و جناح‌های فلسطینی در پایان از همه طیف‌های ملت فلسطین خواستند به مسئولیت‌های خود در حمایت از ملت فلسطین، تقویت ایستادگی و پایداری و حمایت از مبارزات مشروع آن و توقف روند شرم آور عادی سازی روابط که نشان از خدمت به اشغالگری و پروژه‌های جنایتکارانه رژیم اشغالگر صهیونیستی است، عمل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار