امام جمعه اهل سنت ارومیه:

۱۲ فروردین از درخشان ایام انقلاب اسلامی ایران است

ماموستا کلشی نژاد گفت: ۱۲ فروردین از درخشان‌ترین ایام تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است و در تاریخ به یادگار خواهد ماند.

ماموستا مامد کلشی نژاد، امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: فروردین از درخشان‌ترین ایام تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است که همواره در تاریخ به یادگار خواهد ماند. در این روز ملت ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب دست به انتخابی بزرگ زده و جهانیان را شگفت زده کردند.

وی اظهارکرد: ملت ایران با حضور درپای صندوق‌های رای و انتخاب آگاهانه فصل جدیدی را برای کشور گشوده و حکومتی مبتنی بر دین مقدس اسلام را خواستارشدند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه اظهار کرد: در این روز ملت ایران با تکیه بر اعتقادات و باور‌های اسلامی تشکیل جمهوری اسلامی را رقم زدند.

وی افزود: امروز بازتاب نظام مقدس جمهوری اسلامی که در ۱۲ فروردین ۵۸ توسط ملت ایران و به رهبری امام‌راحل تشکیل شد، در اقصی نقاط جهان دیده می‌شود و افول صهیونیسم و استکبار جهانی را روز به روز نزدیکتر می‌کند.

ماموستا کلشی نژاد فزود: این حکومت با وجود تمام دشمنی‌های استکبار جهانی الگویی از حکمرانی اسلامی را با تدبیر داهیانه مقام معظم رهبری به دنیا ارائه داده است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی امروز به عنوان قدرتی شکست ناپذیر هیمنه پوشالی قدرت‌های زر و زور را در هم شکسته است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.