زمان آغاز فعالیت همه مدارس در سراسر استان فارس از ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در نوبت صبح به صورت هماهنگ از ساعت ۷:۳۰ صبح اعلام شد.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، اعلام کرد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده، زمان آغاز فعالیت همه مدارس در سراسر استان فارس از ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در نوبت صبح به صورت هماهنگ و از ساعت ۷:۳۰ صبح است.

همچنین برای هماهنگی بیشتر بین مدارس و اداره‌های آموزش و پرورش فارس هم زمان شروع به کار همه اداره‌های آموزش و پرورش استان از ۱۴ فروردین تا پایان ماه مبارک رمضان ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۴:۳۰ عصر و روز‌های پنجشنبه تا ۱۳:۳۰ است.

ساعت شروع بکار مدارس و ادارات آموزش و پرورش سراسر استان بعد از شب‌های قدر از ساعت ۹ صبح است.

همچنین با پایان یافتن کار ستاد‌های پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۲ فروردین، لازم است همه مدیران محترم و کادر اجرایی و خدماتی عزیز مدارس سراسر استان نسبت به آماده سازی فضای مدرسه و کلاس‌های درس اقدام کرده تا انشاالله از روز ۱۴ فروردین آماده استقبال از دانش اموزان و همکاران عزیز فرهنگی در سراسر استان پهناور فارس بوده و شاهد آغاز فصل جدیدی در بهار تعلیم و تربیت در استان عزیزمان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
خدایا تو خودت کمک بچه هایییییییی مردم کن در این سال جدید پر کروناییییی خصوصا بچه هااااییییی که خونه ندارن تو خونه اجارییییییییییننننن
United States of America
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
انشالله سال خوبی باشه واسه همه مردم ایران عزیز و همچنین مدارس معلم هایی که هنوز حقوق شون ندادن آمین