سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران:

لرستان دارای ظرفیت‌های بیشماری در کشتی است

محمدی گفت: لرستان دارای ظرفیت‌های بیشماری در کشتی است بنابراین توجه بخش خصوصی به این رشته ورزشی ضروری است.

 غلامرضا محمدی، سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران  گفت: یکی از ارکان مهم رسیدن به موفقیت حوزه اقتصادی است و سال‌های سال است که کشور‌های مدعی صاحب ورزش که در دنیا و المپیک مدعی هستند و در رنکینگ جهانی در رده‌های بالا قرار دارند به سمت بخش خصوصی رفته‌اند.

وی افزود: در لرستان پتانسیل کافی در بخش سرمایه‌های انسانی وجود دارد، در ورزش بویژه در رشته کشتی استعداد ناب بسیاری داریم، اما باید در بخش مالی و اقتصادی این سرمایه‌های انسانی حمایت شوند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی هیات کشتی لرستان بیان کرد: توجه بخش خصوصی به این رشته ورزشی در لرستان ضروری است چراکه موجب سرمایه گذاری خواهد شد.

سرمربی سابق تیم‌ملی افزود: ایجاد آکادمی کشتی در مرکز استان ضروری است و تا سال‌های سال ما شاهد معرفی قهرمانان المپیک و جهان از این آکادمی باشیم.

محمدی با اطمینان از نتیجه‌بخش بودن ورود بخش خصوصی به کشتی در ادامه با اشاره به سرمایه‌گذاری باشگاه پلیمرخلیج‌فارس در رشته‌های مختلف ورزشی تصریح کرد: کشتی را فراموش نکنید که پرافتخارترین ورزش کشورمان است و اگر شما به عنوان بخش خصوصی یک قدم جلو بیایید مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.