به مناسبت ۳۰ مارس که روز زمین فلسطینی نامگذاری شده است مراسمی در بیروت برگزار شد.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، تجمعی در اردوگاه «مارالیاس» بیروت پایتخت لبنان به مناسبت روز زمین برگزار کرد.
 
براساس گزارش المیادین، شرکت کنندگان در تجمع روز زمین در اردوگاه مارالیاس بیروت، همچنین بر حمایت از ولید دقه اسیر بیمار فلسطینی و بقیه اسرای فلسطینی در زندان‌های اسرائیل تاکید کردند.
 
نمایندگانی از احزاب و گروه‌های لبنانی و فلسطینی در این تجمع شرکت کردند. سخنرانان در این تجمع خواستار تلاش در همه سطوح برای آزادی ولید دقه شدند و اشغالگران اسرائیلی را مسئول حفظ جان او دانستند.
 
یحیی المعلم نماینده کمیته ملی دفاع از اسیران و بازداشت شدگان در این مراسم گفت: «از بیروت و از اردوگاه‌ها از صلیب سرخ، سازمان‌های بین المللی و شورای حقوق بشر سازمان ملل می‌خواهیم تا کمیته متخصص پزشکی برای تحقیقات و پیگیری شرایط سلامت ولید دقه اسیر فلسطینی اعزام کند.»
 
انور یاسین آزاده فلسطینی گفت: «اقدام فوری و جدی همه طرف‌های ذیربط برای اعمال فشار بر مقامات فاشیستی اشغالگر با هدف آزادی ولید دقه ضروری است. باید اشغالگران را وادار کرد تا این کار انجام دهند.»
 
فتحی ابوعلی مسئول کمیته اسیران و آزادگان در جبهه مردمی برای آزادی فلسطین گفت: «اشغالگران صهیونیست را مسئول حیات و سلامت ولید دقه می‌دانیم. زیرا حال او به علت سیاست بی توجهی پزشکی، در حال وخیم‌تر شدن است.»
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار