ملکی گفت: مردم خوشبختانه به خرید نان کامل رغبت نشان داده اند و در حال خرید هستند.

ملکی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی در سومین جلسه نهضت احیای نان کامل گفت:مردم خوشبختانه به خرید نان کامل رغبت نشان داده اند و در حال خرید هستند. 

ملکی افزود: در حال حاضر ۷۰ نانوایی در سطح استان در این طرح شرکت کرده اند و نان کامل با آرد کامل عرضه می‌کنند. 

او اضافه کرد: در این جلسه مروری بر اقدامات گدشته در خصوص احیای نان  کامل انجام شد و خوشبختانه در سطح استان مرکزی تعداد نانوایی‌هایی که به این طرح افزوده می‌شود در حال افزایش است. 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی ادامه داد: این نهضت در استان به عنوان یک اقدام شاخص در سطح کشور مطرح شده و اقدامات آن در حال انجام است. 

او تصریح کرد: اطلاع رسانی برای مردم و ایجاد زیرساخت از ابعاد این نهضت است. 

ملکی بیان کرد: این جلسه با حضور دستگاه‌های دیرین برگزار و قرار شد کمیته‌های تخصصی تولید محتوا و اطلاع رسانی فعال‌تر شود و به صورت موضوعی و مستمر انجام شود.

او اضافه کرد: تصمیم شد در سطح استان پویش‌های مربوط به نان کامل راه اندازی و از طرفیت نهاد‌های مختلف استفاده شود تا در حد کامل مزایای نان کامل به مردم معرفی شود تا بتوان با عرضه بیشتر سلامتی مردم را افزایش داد. 

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی تاکید کرد: لیست این نانوایی‌ها در سایت اداره کل غله بارگذاری می‌شود و از طریق فضای مجازی نیز منتشر خواهد شد همچنین شماره ۳۱۳۱۱۳۳ با پیش شماره ۰۸۶۳ برای اطلاع رسانی آماده پاسخگویی است.

برچسب ها: نان کامل ، تقاضای نان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.