سرپرست خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: همزمان با آغاز بارندگی ها، عوامل خدمات شهری با استفاده از تجهیزات در نقاط آبگیر، حساس و پر تردد به صورت آماده باش حضور دارند.

حاجی قربانی سرپرست خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: با ورود سامانه بارشی باران، جهت جلوگیری از بروز برخی مشکلات در سطح شهر و عمدتا در زمینه تردد شهروندان، نیرو‌های خدمات شهری با گشت زنی و کنترل موارد احتمالی نسبت به هدایت آب‌ها به انهار و استقرار عوامل ثابت کارگری در نقاط حساس و آبگیر اقدام نموده اند.

وی افزود:با توجه به بارش‌های اخیر، کنترل و اقدامات لازم به منظور جلوگیری از هر نوع آب گرفتگی در معابر اصلی و پرتردد صورت گرفته است.

سرپرست خدمات شهری شهرداری قزوین اظهار داشت: پیش از این نیز اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آبگرفتگی و آب ماندگی‌های احتمالی در معابر این منطقه صورت گرفته که از جمله آن ها، لایروبی مستمر انهار روباز و روبسته برای هدایت آب‌های سطحی بوده است.

حاجی قربانی با بیان اینکه با توجه به انباشت زباله در معابر و نهر‌ها بالاخص در ایام سال نو و ماه مبارک رمضان، پاکسازی و لایروبی مستمر انهار و جوی‌ها می‌تواند آبگرفتگی‌های احتمالی در زمان بارش را کاهش دهد، خاطر نشان کرد:

سرپرست خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: امیدواریم با اقدامات به موقع عوامل خدمات شهرداری در عملیات لایروبی شاهد وضعیت مطلوبی در سطح شهر بوده و مشکلی در خصوص آبگرفتگی احتمالی در این منطقه نداشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار