شهروندان ضیاءآبادی از پارک خودرو‌های سنگین در این شهر گلایه داشتند، خودرو‌هایی که صدای دلخراش گاه و بی گاه شان، صدای شهروندان را درآورده است.

لشگری شهردار ضیاءآباد گفت: برابر قانون ورود کامیون‌ها به داخل شهر ممنوع است و با توجه با اینکه نیروی راهور در این شهر مستقر نیست باعث سوء استفاده برخی از رانندگان شده است.

لشگری افزود: برای ممانعت از این اقدام خودرو‌های سنگین، در شورای شهر و فرمانداری مصوبه‌ای در حال اجراست که برای این خودرو‌ها عوارض وضع شود تا از ورود کامیون‌ها جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: این مصوبه از ۱۴۰۲/۱/۱ وضع شده و عوارض از خودرو‌های سنگین اخذ می‌شود، اما از قرار معلوم آنچنان موثر نبوده است.

شهردار ضیاءآباد با اشاره به اینکه یک پارکینگ در حاشیه محدوده شهر احداث شده است، گفت: کامیون داران برای حفظ تاسیسات شهری از این پارکینگ‌ها استفاده کنند و کامیون‌ها را جلوی درب منزل خود پارک نکنند.

وی بیان کرد: رانندگان کامیون‌ها و خودرو‌های سنگین باید طبق قانون، وسایل نقلیه خود را در خارج از شهر پارک کنند و اگر رانندگان به قانون توجهی نکنند، خسارت‌هایی که در این سال‌ها به زیرساخت‌های شهری، پل‌ها و جداول وارد شده که در این زمینه مجبوریم از طریق قضایی اقدام کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار