فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طرح ارتقای امنیت در استان اجرا شد، گفت: این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طرح ویژه ارتقای امنیت در استان سمنان اجرایی شد، تاکید کرد: این طرح بر مبنای ارتقای امنیت برخورد با سارقان و مال خران و برخورد با اراذل اوباش و فروشندگان مواد مخدر در یگان ویژه اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه این طرح به نام طرح ارتقای امنیت موسوم به شهید احسان پای خسته در سراسر استان سمنان اجرایی شده است، افزود: این طرح که با رمز یا امیرالمومنین (ع) در استان، همزمان با سراسر کشور آغاز شده تا پایان نوروز ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه برخورد با سارقان و مال خران و … البته محدود به این ایام نشده و بعد از تعطیلات نوروزی نیز اقدامات ویژه پلیسی برای دستگیری متخلفان تشدید خواهد شد، بیان کرد: برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر در کنار اراذل اوباش و سارقان در دستور کار پلیس قرار دارد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه طرح ارتقای امنیت می‌کوشد تا با متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد کند، بیان کرد: یکی از رسالت‌های مهم پلیس مقابله بدون مماشات با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه به خصوص شهروندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.