معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: امسال تعداد گردشگران نوروزی و راهیان نور افزایش بسیار چشمگیری داشته و همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

محمد خانچی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز استان که در محل استانداری برگزار شد گفت: امسال تعداد گردشگران نوروزی و راهیان نور افزایش بسیار چشمگیری داشته و همه تمهیدات لازم اندیشیده شده تا گردشگرانی که از سراسر کشور وارد خوزستان می‌شوند با خاطره‌ای خوش این استان را ترک کنند.

او افزود: باتوجه به تعطیلات پیش‌رو و موج بازگشت گردشگران و مسافران به استان‌ها و شهر‌های خودشان، باید تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در نظر گرفته شود تا در چند روز آینده نیز کمبودی در خدمات‌رسانی به گردشگران نداشته باشیم.

آقای خانچی خطاب به اعضای ستاد گفت: برای روز‌های آینده مجتمع‌های بین راهی و پارک‌ها باید از لحاظ کمی، کیفی و بهداشتی وضعیت مناسب تری داشته باشند همچنین به لحاظ امنیتی و اقتصادی شرایط پایدار و کمبودی در سطح بازار طی چند روز آینده نداشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به حجم تردد بین شهری در ایام نوروز در استان خوزستان افزود: مصوبات شورای ترافیک، باید در اسرع وقت و به‌طور کامل از سوی دستگاه‌های مربوطه اجرایی شود و هرگونه قصور و اهمال در انجام مصوبات شورای ترافیک قابل پذیرش نیست.

این مقام مسئول با اشاره به شرایط جوی استان خوزستان در روز‌های آینده و آمادگی کامل دستگاه‌های امدادرسان گفت: مقدمات لازم برای شرایط بحرانی، از سوی دستگاه‌های امدادرسان باید لحاظ شود تا غافلگیر نشویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.