رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه گفت:طرح فجر تا فطر در این شهرستان در حال اجرا است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح فجر تا فطر در این شهرستان با هدف مدیریت و تنظیم بازار خبر داد.

کیامرث روزیان گفت: نظارت مستمر و مداوم توسط افراد کشیک گشت بازار تحت عنوان طرح از فجر تا فطر روزانه در بازار بر اصناف تحت نظارت جهاد کشاورزی اجرا می‌شود.

روزیان هدف از اجرای این طرح را تظیم بازار و جلوگیری از گرانفروشی و پیشگیری از تخلفات بازار دانست و می گوید: در طرح فجر تا فطر که تا پایان رمضان ادامه دارد بر اصنافی که در این ماه مبارک به مردم خدمات رسانی می‌کنند از جمله حلیم پزیها ، آش فروشی ها، شیرینی فروشیها، رستورانها، بیرون بر‌ها و نانوائی‌ها نظارت مستمر می‌شود.

او همچنین با اشاره به مهمترین اقدامات جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه در ایام نوروز  اضافه کرد: توزیع مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۴۳ هزار تومان برای تعادل بازار در دو جایگاه شهر دهدشت و همچنین در شهر‌های قلعه رئیسی، سوق و دیشموک انجام شد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه توزیع برنج تنظیم بازار در شهر‌های شهر دهدشت قلعه رئیسی، دیشموک و سوق را از دیگر اقدامات جهاد کشاورزی این شهرستان در ایام نوروز بیان کرد و گفت: در این ایام گوشت منجمد گوساله و گوسفندی با قیمت هر کیلو ۱۳۰ تا ۱۶۰ هزار در شهر‌های دهدشت، سوق، قلعه رئیسی، دیشموک و محل‌هایی که ظرفیت سردخانه داشتند توزیع شد.


روزیان تعامل و نظارت بر واحد‌های مرغداری که محصول آن‌ها آماده عرضه به بازار است را ضروری دانست و تاکید کرد: مرغ این مرغداری‌ها فقط در شهرستان عرضه می‌گردد تا از تورم و افزایش قیمت این محصول در شهرستان جلوگیری شود.


رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه همچنین نظارت بر نانوایی‌ها و پیگیری مداوم و روزانه با کارخانه تولید آرد گچساران برای تهیه آرد شهرستان در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان را از برنامه‌های روزانه این اداره اعلام کرد و گفت: سهمیه آرد حذف شده تعدادی از نانوایی‌های شهرستان برای رفاه روزه داران در ماه مبارک رمضان برقرار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.