نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: برای تحقق شعار سال باید به روستا و تولیدات روستایی توجه ویژه‌ای کنیم.

نخعی نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم اسدآباد نهبندان گفت: روستا‌ها محور توسعه و رونق تولید هستند و برای تحقق شعار امسال باید این مناطق به کارگاه‌های سازندگی تبدیل شوند.

او با اشاره به مشکل آب شرب روستایی افزود: با توجه به وسعت و جمعیت قابل توجه روستای اسدآباد و روستا‌های مجاور، اجرا‌ی خط انتقال آب از مجتمع حسین آباد با حجم عملیات ۵۵ کیلومتری خط انتقال آب و احداث منبع و هزار و ۱۰۰ متر مکعبی با اختصاص اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی در ردیف موافقتنامه‌های ملی وزارت نیرو قرار گرفته است.

جبران عقب ماندگی‌ها با تکمیل زیرساخت‌ها

نخعی نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: سال‌هاست شهرستان نهبندان واژه محرومیت و کمتر توسعه یافتگی را با خود همراه دارد؛ در نهبندان در بسیاری از شاخص‌ها به دلیل مسائل زیرساختی عقب ماندگی داریم که تمام اهتمام خود را بر تکمیل زیرساخت‌ها گذاشته ایم.

او عنوان کرد: به لحاظ فضای درمانی امروز با سه سال گذشته متفاوت هستیم و پیشرفت‌هایی داشته ایم؛ بیمارستان ۳۲ تختخوابی نهبندان به ۹۸ تختخواب ارتقاء یافت، اورژانس بیمارستان راه اندازی و کلینیک تخصصی در حال راه اندازی است و بیمارستان شوسف هم مجوز گرفته است.

نخعی تصریح کرد: برای فراوری مواد معدنی سرمایه گذاران زیادی مراجعه می‌کردند که به دلیل انرژی در نهبندان شرمنده می‌شدیم، اما هم اکنون پست برق ۴۰۰ کیلوولت نهبندان با همکاری سه مجموعه راه اندازی شده است.

برچسب ها: شعار سال ، رونق تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.