قرچالو گفت: افرادی فرصت طلب به خاطر منافع خود انگشت اتهام را به سمت قهرمانان و ورزشکاران گرفته اند که باعث تاسف است.

محمود قرچالو رئیس کمیته قویترین مردان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  در خصوص برخی اظهارات که در آن بی اخلاقی ورزشکاران علت توقف برنامه قوی ترین مردان عنوان شده بود گفت: ورزشکاران و قهرمانان قویترین مردان با عملکرد خود دورانی طلایی را در تاریخ ورزش کشور رقم  زدند و باعث فروغ این رشته و نگاه مثبت مردم و مسئولین گشته اند ،حال آنکه افرادی فرصت طلب به خاطر منافع خود انگشت اتهام را به سوی این قهرمانان گرفته اند. این موضوع باعث تاسف است.

وی افزود: اگر در ادوار گذشته مشکلاتی در این ورزش رخ داده مستقیما به عملکرد ضعیف ، سوء مدیریت ، نگاه تک بعدی به سمت مسائل مالی و ایجاد درآمد شخصی از جایگاه قویترین مردان برای خویش و توجه نکردن به مسائل فرهنگی ، توجه نکردن به شخصیت و جایگاه اجتماعی ورزشکاران از سوی مدیریت قبلی  بوده است .

قرچالو ادامه داد: حق کشی ها ، رانت ها و لابی های بسیاری در گذشته این رشته مظلوم رخ داده است که ما به خاطر جلوگیری از ایجاد حواشی ترجیح دادیم مسکوت بماند و به جای مو شکافی در گذشته به سمت آینده حرکت کنیم و اگر شخصی بخواهد به هر طریقی به جایگاه این رشته لطمه وارد و بین این خانواده تفرقه ایجاد کند پاسخ محکم به او خواهیم داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار