امیر جعفری گفت: در مسابقات جام جهانی پاراوزنه برداری امارات توانستم رنکینگ خود را در جهان ارتقا بدهم.

امیر جعفری نایب قهرمان پارالمپیک توکیو  درباره مسابقات پاراوزنه برداری قهرمانی جهان اظهار کرد: ما پس از پایان مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی تمام هدف و سیاست خودمان را به این سمت برده بردیم تا بتوانیم در هر رقابتی که می‌رویم بهترین نتیجه را بگیریم. نتیجه این شد با توجه به اینکه در کوران فصل بدنسازی قرار داشتیم به یک باره به کاپ جهانی امارات دعوت شدیم. سطح مسابقات در اکثر اوزان اختلاف بین ورزشکاران برای رفتن روی سکو بسیار کم بود و این نشان از این دارد که تمام ورزشکاران با آمادگی بالا به امارات آماده بودند.

او افزود: به لحاظ نتیجه‌گیری خداراشکر تمام ورزشکاران توانستند نتایج خوبی بگیرند به طوری که از پنج نفری که شانس کسب مدال طلا داشتیم، خوشبختانه این امر محقق شد. خودم توانستم در رنکینگ جهانی و همچنین آسیایی خودم را ارتقا بدهم و تمام سعی‌ام بر این است تا بتوانم به این روند رو به رشد همچنان ادامه دهم.

نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در پایان گفت:  در این مدت مسئولان فدراسیون و انجمن تا حد توان از ما حمایت کردند و از لحاظ امکاناتی همه چیز مناسب بود هر چند در این میان از مسئولان وزارت ورزش درخواست داریم همانطور که به فوتبال توجه می‌شود به ما هم توجه شود. به هر حال ما هم سعی می‌کنیم برای ورزش ایران به افتخار برسیم و همان گونه که در آستانه مسابقات پارالمپیک و بازی‌های پاراآسیایی از ما توقع دارند به همان نسبت هم به ما توجه کنند تا بتوانیم ظرفیتی که در ورزش کشور وجود دارد را بیشتر از قبل ارتقا دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار