معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران از توزیع ۱۳۰۰ بسته بهداشی و معیشتی در میان اقشار نیازمند خبر داد.

لموکی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران گفت:یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش بیش از ۸ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمراستان تهیه و در آستانه نوروز درمیان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

او افزود: همه ساله در آستانه نوروز و همچنین به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی برای کمک به اقشار نیازمند جامعه از سوی جمعیت هلال احمر و با مشارکت داوطلبان نوع دوست و نیک اندیش اجرا می‌شود.

لموکی گفت: معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در این راستا برنامه‌های متنوعی را با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران نیک سیرت اجرا می‌کند که اجرای ویژه برنامه پویش هلال رحمت با هدف تهیه و تدارک بسته‌های معیشتی و اقلام غذایی و پروتئینی یکی از مهمترین برنامه‌های ما در ماه مبارک رمضان و عید نووز است.

او همچنین از مشارکت ۶۷۷ داوطلب وخیر جوان با انجام ۴۱۲۶ نفر روز خدمت برای آماده سازی طرح‌های نوروزی این جمعیت خبرداد و افزود: ارزش خدمات مذکور بیش از۲۰ میلیارد ریال بوده است.

لموکی گفت: در این راستا ۵۵ واحد سازمان همکار و همچنین ۲۱۶ دستگاه خودروی داوطلبی نیز برای آماده سازی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر استان مشارکت فعال داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار