۶۰ پایگاه و پست امدادی با مشارکت ۲ هزار امدادگر و نجاتگر برای خدمات دهی به مسافران نوروزی شمال تجهیز شدند

غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران با بیان اینکه طرح امداد و نجات نوروزی این جمعیت از ۲۴ اسفند آغاز شده است و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد، گفت: ۶۰ پست و پایگاه امداد و نجات تجهیز و ۲۰۰۰ امدادگر و نجاتگر با طی دوره‌های بازآموزی مشارکت فعال دارند.

او افزود: ۳۰۰ پرسنل جمعیت هلال احمر مازندران نیز در این طرح مشارکت خواهند داشت و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته امدادی و یک فروند بالگرد امدادی نیز در این طرح بکار گرفته می‌شوند تا به فوریت‌های امدادی مسافران نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران ادامه داد: این استان یکی از قطب‌های منحصربفرد گردشگری و سیاحتی کشور همه ساله در فصول مختلف میزبان میلیون‌ها گردشگر است که برای گذران اوقات فراغت و بهره مندی از چشم انداز‌های بی نظیر طبیعی و خدادای، این استان رویایی را به عنوان مقصد سفر برمی‌گزینند.

فخاری گفت: مازندران در نوروز سال‌های قبل از کرونا میزبان بیش از ۱۵ میلیون گردشگر بود و پیش بینی می‌شود این میزان در نوروز ۱۴۰۲ افزایش چند میلیونی داشته باشد

او افزود: همه توان عملیاتی جمعیت هلال احمر مازندران در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی بکارگیری می‌شوند تا خدمت رسانی به مسافرین و میهمانان نوروزی استان در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.