سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران از آمادگی کامل مجموعه حمل و نقل استان در آستانه نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

علی دیوسالار سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت:به منظور در پیش بودن بهار طبیعت و ایام نوروز و حضور مسافرین و گردشگران نوروزی از سرتاسر کشور به مازندران طرح نوروزی همراه با ادارات حمل و نقل و مجموعه‌های وابسته به وزارت راه و شهرسازی در استان و پلیس راه و هلال احمر برگزار خواهد شد تا اقدامات لازم برای سفر ایمن هموطنان به استان انجام پذیرد.

او با اشاره به آغاز اقدامات گسترده در حوزه ایمنی راه‌ها، افزود: همه مجموعه‌های وابسته به حمل و نقل تلاش خواهند کرد تا با فعالیت مستمر در نوروز ۱۴۰۲ برای مسافران سفری ایمن و راحت را رقم بزنند.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان با بیان اینکه امسال در بخش حمل و نقل تلاش داریم تا با ایجاد امکانات لازم مسافران بتوانند سفری ایمن را تجربه کنند، گفت: به منظور کنترل و نظارت و ارتقاء ایمنی تردد گشت‌های راهداری با هدف برقراری ترافیک روان و ایمن در سطح محور‌های مواصلاتی و شریانی استان در ایام نوروز فعال خواهند بود.

او درباره اقدامات ایمن سازی محور‌های استان برای ایام نوروز، افزود:پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌ها، نصب تابلو‌های ایمنی، نصب دوربین‌های نظارت تصویری-نصب تابلو جهت آشکار سازی نقاط پر حادثه و تقویت علائم افقی و عمودی بخشی از اقدامات گسترده همکاران ما در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار