بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران جابه‌جا شدند.

عیسی خادمی رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از جابجایی ۳ میلیون ۲۶۱ هزار و ۸۷۶ نفر مسافر در استان از ابتدای امسال تا پایان دی ماه خبر داد و گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال با تعداد ۳ میلیون ۵۶ هزار و ۹۹ نفرمسافر حدود ۶ درصد افزایش داشته است.

او افزود: این جابجایی در قالب ۶۵۱ هزار و ۱۴ سفر انجام شده است و از این تعداد مسافر؛ یک میلیون ۴ هزار و ۶۷۳ نفر با وسیله نقلیه اتوبوس و ۷۰۶ هزار ۵۱۱ نفر با مینی بوس و یک میلیون و ۵۵۰ هزار و ۶۹۲ نفر نیز از طریق ناوگان سواری جابجا شده اند.

خادمی گفت: فعالیت غیر مجاز سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اینترنتی درون شهری مانند اسنپ و تبسی و... در بخش حمل و نقل بین شهری موجب بروز مشکلاتی برای هموطنان شده است، توصیه می‌گردد از ناوگان حمل و نقل عمومی که دارای مزیت‌های فراوانی همچون امنیت سفر، رانندگان حرفه‌ای، ناوگان دارای شناسنامه و کارت هوشمند، ایمنی سفر و رانندگان حرفه‌ای و... هستند برای جلوگیری از هرگونه مشکل استفاده نمایند.

او افزود: در بخش جابجایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است، به گونه‌ای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت بر بستر وب به آن‌ها ارائه می‌گردد و لزوم ارتقای خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزو ضروریات ادامه فعالیت در این بخش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.