مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آمادگی بانوان جمعیت هلال احمر کرمانشاه برای خدمت رسانی در نوروز خبر داد.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : نوروز امسال در کنار تیم‌های عملیاتی متشکل از امدادگران و نجاتگران آقایان تیم‌های توانا که از اعضای آموزش دیده خانم تشکیل شده است در طول این ایام در قالب تیم‌های امدادی در پست‌های موقت و سیار با در دست داشتن آمبولانس و تجهیزات انفرادی و امدادی در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه حضور دارند و ارائه خدمات خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه ۶ تیم امدادی توانا در کرمانشاه مستقر هستند، افزود: روزانه ۳۴ نفر در مرکز کنترل هماهنگی عملیات ستاد استان و شعب تابعه در قالب تیم‌های ۲ نفره آماده پاسخگویی به هموطنان با شماره تماس گویای ۲۴ ساعته ۱۱۲ هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در جمعیت هلال‌احمر بانوان امدادگری خدمت می‌کنند که حتی گواهینامه رانندگی پایه یکم رانندگی دارند و حضور آن‌ها در صورت بروز حوادث و شرکت در عملیات می‌تواند تأثیر مثبت و مؤثری در ارائه خدمات داشته باشد.

محمدی ادامه داد: بانوان امدادگر جمعیت هلال‌احمر در بخش‌های متفاوتی همچون امداد روانی، بخش‌های عملیات، تیم‌های توانا، پشتیبانی امدادونجات، توزیع اقلام، کمک مومنانه و امدادی به هم‌وطنان ارائه خدمت می‌دهند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.