معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین گفت: امدادگران این جمعیت از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا پایان سومین روز از تعطیلات نوروزی امسال در ۲۰۱ مورد عملیات امدادرسانی حضور داشتند.

حکمت الله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین گفت: امدادگران این جمعیت از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا پایان سومین روز از تعطیلات نوروزی امسال در ۲۰۱ مورد عملیات امدادرسانی حضور داشتند و در عملیات‌های انجام شده  ۵۷ نفر مصدوم شدند.

به گفته وی، بیشترین حوادث صورت گرفته طی این مدت مربوط به مرکز استان با هفت مورد و شهرستان البرز با پنج مورد عملیات بوده است.

وی با اشاره به سه مورد حادثه مربوط به رهاسازی مصدوم در سوانح جاده ای، خاطرنشان کرد: طی این مدت همچنین جمعیت هلال احمر قزوین به ۱۵۳ مسافر اسکان داده و متاسفانه سه نفر از هموطنانمان نیز در این سوانح کشته شدند.

هاشمی ادامه داد: امسال و برای ایام تعطیلات نوروز ۴۳ تیم عملیاتی به همراه ۱۲۸ امدادگر این جمعیت با استقرار در مسیر‌های ارتباطی، به خصوص آزادراه ها، آماده امدادرسانی در مواقع ضروری است و در این رابطه نیز ۲۶ دستگاه آمبولانس، هشت دستگاه خودرو نجات به همراه ۲ دستگاه خودرو کمک دار نیز در اختیار تیم‌های عملیاتی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار