سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از آغاز اجرای پویش هلال رحمت با تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته غذایی به ارزش مجموع ۳۵۰۰ میلیون ریال، خبر داد.

حسین خوئینی سرپرست جمعیت هلال احمر استان گفت: هر ساله مصادف با آغاز سال نو جهت دستگیری از نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار، جمعیت هلال احمر استان قزوین با استفاده از ظرفیت خیرین و اعضای داوطلبان این جمعیت، اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های غذایی جهت توزیع بین گروه‌های هدف خود می‌ کند.

وی افزود: در آخرین روز از سال و با آغاز اجرای پویش هلال رحمت، ۷۰۰ بسته غذایی شامل برنج، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، سویا، روغن، عدس، تن ماهی و چای به ارزش ۳۵۰۰ میلیون ریال، به همت معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر و با کمک خیرین قزوینی تهیه شد و بین نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار استان توزیع گردید.

حسین خوئینی در ادامه به واریز ۶۰۰ میلیون ریال به عنوان کمک هزینه معیشتی برای ۱۲۰ خانواده در محلات کم برخوردار استان اشاره کرد و افزود: این اقدام در راستای پویش هلال رحمت و به جهت حمایت از خانواده‌های محلات کم برخوردار موضوع طرح تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار (طرح ۲۰۲۰) صورت گرفت.

وی عنوان کرد: پویش هلال رحمت از اسفند۱۴۰۱ آغاز و تا اردیبهشت ۱۴۰۲ تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و لذا خیرین و داوطلبانی که تمایل به مشارکت در این پویش را دارند می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های استان تحویل داده و یا کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴ و یا شماره کارت ۶۲۱۹-۸۳۶۶-۹۵۷۰-۶۳۶۷ با شناسه حساب ۳۰۸۰۱۴۰۲۸۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴۲۴۸۵۰ نزد بانک مرکزی به نام جمعیت هلال احمر واریز نمایند.

خوئینی در پایان خاطرنشان کرد: هلال احمر استان با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره‌گیری از توان و ظرفیت خیران و داوطلبان، طرح ملی پویش هلال رحمت را در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های خیرخواهانه اجرا می‌کند تا با ترویج این فعالیت‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه در سطح جامعه، نقش بسزایی در ترویج این فرهنگ در جامعه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.