رییس پلیس راه قزوین نسبت به لغزندگی سطح جاده‌های استان هشدار داد و گفت: رانندگان از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین نسبت به لغزندگی سطح جاده‌های استان هشدار داد و گفت: رانندگان از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کرده و در طول مسیر نیز فاصله طولی را رعایت کنند.

سرهنگ ذاکری منش افزود: با توجه به پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی قزوین در روز‌های گذشته، از نخستین ساعات بامداد امروز شاهد بارش برف و باران در بیشتر مناطق استان، به خصوص در گردنه‌ها بودیم.

وی با اشاره به ادامه فعالیت سامانه بارشی تا پایان وقت امروز، خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌شود ضمن رعایت مقررات رانندگی در هوای بارانی، در طول مسیر از صحبت کردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو خودداری کرده و به توصیه‌های پلیس مستقر در جاده نیز عمل کنند.

وی با اشاره به مسدود شدن جاده شمال و چالوس در روز گذشته، افزود: از روز گذشته و امروز شاهد سرریز شدن ترافیک مسیر‌های یاد شده به جاده‌های این استان بودیم تا جایی که در حال حاضر لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج و قزوین - رشت با ترافیک نیمه سنگین روبرو شده است.

سرهنگ ذاکری منش یادآور شد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نزدیکی به زمان بازگشت موج اول سفر، از رانندگان و مسافران درخواست داریم ضمن مدیریت در زمان بازگشت خود، پلیس را در کنترل و روان سازی ترافیک کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.