سید محمدرضا هاشمی گفت : شعار و نام کنگره شهدای این استان به صورت فراخوان عمومی منتشر و از پیشنهاد‌های مردم در این زمینه بهره گیری شود.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جمع اعضای ستاد اجرایی دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان با تشریح نقش و جایگاه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد: تمام برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی استان در سال ۱۴۰۲ با محوریت کنگره بزرگداشت شهدای استان برگزار شود.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه باید تقویم زمانبندی برنامه‌ها و جلسات ستاد اجرایی کنگره، برای سال ۱۴۰۲ تدوین و اعلام شود گفت: برنامه‌های عملیاتی کنگره باید با قابلیت اجرا، محتوا و کیفیت مناسب ارائه شده و بمنظور برگزاری مطلوب و با کیفیت کنگره، از ظرفیت‌های موجود و موثر اولین کنگره شهدای استان و پشتیبانی‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و همچنین تجارب استان‌های موفق بهره گیری شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در حوزه دانش آموزی و دانشجویی، امری مهم برای اثر گذاری برنامه‌های کنگره شهدای استان در بین جوانان و نوجوانان محسوب می‌شود که نباید مسئولان و برنامه ریزان از آن غفلت کنند.

فرمانده سپاه قائم استان سمنان در این نشست با قدردانی از اهتمام ویژه مسئولان استانی برای هماهنگی‌های ستادی اجرای کنگره در سال ۱۴۰۳ گفت: تعیین اعضا و برنامه‌های پیشنهادی در بسیاری از کمیته‌های ذیل ستاد کنگره بزرگداشت ۳۰۰۰ شهید استان به انجام رسیده است.

به گفته سردار حمید دامغانی تدوین کتابچه برنامه‌ها و پیشنهادات اجرایی دومین کنگره بزرگداشت ۳۰۰۰ شهید استان از اولویت‌های ستاد برگزاری کنگره است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.