رییس پلیس راه استان قزوین از افزایش حجم و سنگینی ترافیک در سطح راه‌های ارتباطی استان، به ویژه در آزادراه‌ها خبر داد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه استان گفت: از نخستین ساعات بامداد امروز سطح جاده‌های اصلی، به خصوص در آزادراه‌های قزوین - کرج، قزوین - رشت و قزوین - زنجان با افزایش حجم تردد خودرو‌ها روبرو شده که همین مساله باعث کندی حرکت نیز شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ساعات پایانی سال، از رانندگان و مسافران درخواست داریم تا زمان سفر خود را مدیریت کنند در غیر این صورت با ترافیک سنگین موجود در سطح راه‌های ارتباطی روبرو خواهند شد.

به گفته وی، براساس پیش بینی‌های به عمل آمده شدت ترافیک از بعدازظهر امروز افزایش نیز خواهد یافت.

سرهنگ ذاکری منشی یادآور شد: متاسفانه توقف در حاشیه راه به یک معضل بزرگ برای پلیس تبدیل شده که همین مساله باعث حوادث ناگواری نیز می‌شود و به همین جهت از رانندگان درخواست داریم تا از هرگونه توقف در این مکان‌ها خودداری کنند.

رییس پلیس راه قزوین خاطرنشان کرد: امسال پلیس نسبت به برخی از قوانین رانندگی از جمله کاهش ۱۰ کیلومتری سرعت و فاصله طولی با خودرو مقابل سخت گیرانه عمل کرده و متخلفان را نیز اعمال قانون خواهد کرد.

طرح ترافیکی نوروزی پلیس راه قزوین همزمان با سراسر کشور از سه شنبه هفته گذشته در سطح ۶ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه‌های استان با همکاری دستگاه‌های امداد و نجات آغاز شد.

سالانه بیش از ۳۰۰ میلیون تردد از مسیر‌های ارتباطی استان قزوین به سایر استان‌ها انجام می‌شود که این آمار در ایام نوروز به روزانه بیش از یک میلیون تردد می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.