معاون فنی و عمران شهرداری قزوین گفت:براساس طرح جامع ترافیک ۴۴ تقاطع غیرهمسطح برای این شهر برنامه‌ریزی شده است .

سیدمحمد علمی معاون فنی و عمران شهرداری قزوین با بیان اینکه براساس طرح جامع ترافیک ۴۴ تقاطع غیرهمسطح برای این شهر برنامه‌ریزی شده، گفت: تاکنون از این تعداد ۲۲ تقاطع غیرهمسطح احداث و مورد بهره بردار قرار گرفته است.

 علمی با بیان اینکه متاسفانه شهر قزوین پس از سال‌ها همچنان درگیر احداث کمربند نخست ترافیکی خود به سر می‌برد، تصریح کرد: طی ماه‌های گذشته سعی شده تا موانع موجود در این راه برداشته شود و این کار در حال مرتفع شدن است.

علمی با اشاره به اینکه میلیارد‌ها ریال برای احداث کمربند شرقی قزوین برای تملک هزینه شده، یادآور شد: هم اکنون تنها ۲ بخش دیگر باقیمانده که بخش نخست قسمتی از تقاطع آیت الله ابوترابی و قطعه دیگر آن نیز امتداد بلوار پیامبر اعظم به بلوار آیت الله باریک بین است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه با تکمیل حلقه نخست کمربند ترافیکی قزوین ۱۸ کیلومتر از طول مسیر روان سازی خواهد شد، افزود: همزمان با اجرای این پروژه، یک فضای پیاده راه نیز با هدف ارتقاء سطح سرانه ورزش همگانی نیز برای شهروندان قزوینی طراحی شده و در ادامه نیز قصد داریم این مسیر را به جاده سلامت شهر ارتباط بدهیم.

علمی خاطرنشان کرد: طول مسیر رفت و برگشت این پیاده راه ۲۰ کیلومتر و به صورت تخصصی طراحی شده و در طول مسیر نیز امکاناتی نظیر احداث سرویس‌های بهداشتی، کیوسک اجاره دوچرخه و اتاق مادر و کودکی نیز دیده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.