استاندار کرمانشاه گفت : در تعطیلات نوروز که اکثریت جامعه با اعتماد به ما می‌خواهند استراحت کنند، مسئولان باید بیدارتر باشند چرا که دشمن حتی به دختر‌های دانش آموز ما رحم نمی‌کند.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری استان در سالن شهدای دولت بر بازدید روزانه خود از اماکن و دستگاه‌های خدمات رسان مهمانان نوروزی تاکید کرد و گفت : در برخی زمینه‌ها برای رسیدن به نقطه مطلوب هنوز جای کار وجود دارد ضمن اینکه دستگاه‌های خدمات رسان باید در این ایام بازدید‌هایی با تقویم مشخص داشته باشند.

وی کلید واژه کار را وجه مشترک سال آینده همه امور دانست و تاکید کرد که سال آینده سال پرکاری برای همه خواهد بود.

صحرایی با بیان اینکه کار باید ۲ ویژگی عالمانه و مجاهدانه بودن داشته باشد و مردم به خصوص جوانان ببینند که شهر در تکاپو و فعالیت است تصریح کرد: نمونه این رویکرد ریل گذاری قطار شهری کرمانشاه است و امیدواریم آن خاطرات ناخوشایند از ذهن مردم پاک شود.

استاندار کرمانشاه به پنجم مرداد ماه روز ملی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این روز قله خوب قابل استفاده‌ای برای استان می‌تواند باشد و همه دستگاه‌ها باید یک جریان جشنواره‌ای برای این روز تعریف کنند.

صحرایی ادامه داد: جشنواره‌های ورزشی، فرهنگی، هنری، کارمندی و دانشجویی توسط دستگاه‌های مختلف باید برگزار شود تا طی ۲ هفته گردشگر، هنرمند، ورزشکار، بازدید کننده و سرمایه گذار جذب استان شود.

وی تاکید کرد: باید ۲ هفته سرحال در استان داشته باشیم و مخاطب ما استان‌های غرب کشور باشد تا بتوانیم جایگاه مرجعیت غرب کشور را پر رنگ کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.