سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت : بر اساس ارزیابی عملکرد ستاد مرکزی اربعین کشور، مرز رسمی خسروی در این شهرستان مرزی امسال در اولین تجربه برگزاری کنگره عظیم اربعین رتبه دوم کشور را کسب کرد.

محمد حیدری سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت : ارزیابی عملکرد در ۲۳ سرفصل توسط ستاد مرکزی اربعین کشور در راستای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در اجرای مراسم اربعین حسینی سال ۱۴۰۱ به منظور بررسی عملکرد هر یک از ستاد‌های اربعین استانی و کمیته‌های زیرمجموعه توسط شاخص‌های ابلاغی انجام شده که در این راستا مرز خسروی رتبه دوم در بین پنج استان هدف و ۳۱ ستاد استانی اربعین کشور را به خود اختصاص داد.

وی اظهار کرد: بر اساس اعلام گزارش ستاد مرکزی اربعین کشور از عملکرد ستاد‌های اربعین، مرز رسمی خسروی با عملکرد قابل قبول ستاد اربعین استان کرمانشاه و حضور موفق دستگاه‌های عضو این ستاد با امتیاز ۹۷.۵۷ از ۱۰۰، رتبه دوم در بین پنج استان هدف و همچنین جایگاه دوم در بین ۳۱ استان کشور را در اربعین سال ۱۴۰۱ به خود اختصاص داده است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین با قدردانی از حضور فعالانه تمام خادمان اربعین در استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین گفت: این موفقیت در اولین تجربه بازگشایی مرز رسمی خسروی از ۲۳ مرداد ماه و در طول ایام اربعین امسال برای تردد زائران، مرهون انجام خدمات رسانی شایسته و انجام تدابیر و اقدام‌های صورت گرفته و ظرفیت بسیار خوب مرز رسمی خسروی به عنوان دروازه اصلی کربلا و اصلی‌ترین مسیر تردد زائران، در طول ۱۰ سال گذشته بی سابقه است.

حیدری ادامه داد: با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوب مرز خسروی و همچنین مسیر مطلوب و مناسب دسترسی، آماده‌ترین و بهترین مرز کشور برای عزیمت به عتبات عالیات است و به طور یقین با روحیه جهادی همه دستگاه‌های عضو ستاد اربعین در اربعین سال آینده می‌توانیم بهتر از امسال ظاهر شویم و این رتبه را ارتقا بخشیم.

وی گفت: طبق آمار‌های موجود در اربعین امسال بیش از ۵۰۰ هزار نفر از زائران اربعین از مرز رسمی خسروی عازم کشور عراق شده و یا از این گذرگاه به کشورمان بازگشتند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.