مدیرتوزیع برق شهرستان کرمان، از تکمیل پروژه اصلاح روشنایی معابر خیابان شریعتی کرمان با استفاده از کابل خودنگهدار خبر داد.

محمدرضا عرب زاده گفت: پروژه اصلاح روشنایی معابر خیابان شریعتی کرمان با استفاده از کابل خودنگهدار تکمیل و امروز به بهره برداری رسید.

او طول مسیر خیابان شریعتی حدفاصل چهارراه کاظمی تا میدان شهدا را قریب ۳کیلومتر اعلام کرد و افزود: پروژه اصلاح شبکه روشنایی این خیابان با اعتباری بالغ بر۴میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال بازسازی شده است.

او گفت: همزمان با شب سال نو روشنایی این خیابان پس از چند هفته تاریکی مجدد روشن خواهد شد.

عرب زاده تصریح کرد: این پروژه به منظور رفاه حال اهالی نجیب و شریف کرمان و روشنایی و دید کافی برای عبور و مرور رانندگان اجرایی و به بهره برداری رسیده است.

او گفت: همکاران این شرکت ناچاربودندعملیات اجرایی این پروژه رابه دلیل ترافیک شهری در روز در ساعت پایانی شب تا ساعت ۸صبح انجام و روشنایی معابر مجدد اصلاح شود.

مدیر توزیع برق شهرستان کرمان بیان کرد: به دلیل پیشگیری از سرقت شبکه روشنایی معابر در خیابان شریعتی، شبکه جدید به صورت هوایی باکابل خودنگهدارا حداث گردیده است.

او گفت: بهسازی شبکه روشنایی معابر شهرکرمان وسایرشهرهابا هدف رضایت مندی مشترکین و ایجاد نقاط ایمن درروز‌های پایانی سال دردست اقدام قرارگرفته است.

مدیر توزیع برق شهرستان کرمان عنوان کرد: مشترکین در صورت عدم روشنایی معابر یا خاموش بودن خیابان و کوچه محل سکونت خود میتوانند از طریق تماس با شماره ۱۲۱ مراتب را اعلام و درخواست خود را ثبت و در اسرع وقت توسط همکاران اصلاح روشنایی انجام خواهد شد. ​

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار