استاندار کرمانشاه از پروژه قطار شهری کرمانشاه به عنوان خاطره‌ای تلخ در ذهن مردم کرمانشاه نام برد و گفت : امیدواریم با کار عالمانه و مجاهدانه فرصت‌های از دست رفته در این پروژه جبران و تصور مردم از آن بهتر شود.

محمد طیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در آیین بهره‌برداری از بلوار پیامبر اعظم (ص) کرمانشاه، با اشاره به اتمام این پروژه ظرف مدت سه ماه، گفت : پایان این پروژه در مدت زمان کوتاهی به تعبیر مقام معظم رهبری اقدامی مجاهدانه و عالمانه بوده است.

وی با تاکید براینکه باید این شیوه از اقدامات را در استان توسعه داد، افزود: در مدت کوتاهی که در استان مسئول و خدمتگزار شده‌ام، تلاش کرده‌ام تا روی برخی کلید واژه‌های کارگشا بیشتر تمرکز داشته باشم.

استاندار کرمانشاه یکی از این کلیدواژه‌های کارگشا را اداره عالمانه کرمانشاه عنوان کرد و گفت: با همراهی مسئولین و همه مردم می‌توانیم این امر را محقق کنیم.

وی از پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص) واقع در جنوب شهر کرمانشاه به عنوان یکی از مصادیق اداره عالمانه شهر کرمانشاه نام برد و گفت: باید با فکر و کار عالمانه تلاش کنیم مردم بهتر زندگی کنند و رفت و آمد ارزان، سریع و ایمن در سطح استان داشته باشند.

صحرایی با تاکید براینکه کار خوب را باید در زمان خوب انجام داد، گفت: یکی از نکاتی که باید بیشتر در سطح استان تقویت شود، زمان‌بندی کردن اقدامات خوبی است که باید انجام گیرد.

وی از قطار شهری کرمانشاه به عنوان نمونه‌ای از کار‌های خوب که باید در زمان خود انجام می‌شد، اما انجام نشده یاد کرد و ادامه داد: پروژه قطار شهری کار خوبی است که می‌توانست سال‌ها قبل به نتیجه برسد و مردم اکنون از آن استفاده کنند، اما، چون طول کشیده و از منطق اجرایی خود فاصله گرفته، اکنون به جای یک جلوه خوب برای مردم خاطره تلخ ایجاد کرده است.

استاندار کرمانشاه اظهار امیدواری کرد با کار مجاهدانه و عالمانه در شهرداری کرمانشاه، فرصت‌های از دست رفته برای این پروژه جبران شود و تصور مردم از آن تغییر پیدا کند.

وی به مشکلاتی همچون نابسامانی‌هایی که در ورودی شرقی شهر کرمانشاه وجود دارد اشاره کرد و گفت: پیش از این از شهرداری کرمانشاه خواسته بودم که ظرف حدود ۲۰ روز این منطقه را ساماندهی کنند، اما باتوجه به اقدامات مجاهدانه این نهاد انتظار می‌رود ظرف یک هفته این پروژه انجام گیرد.

صحرایی اظهار کرد: ما در استانی زندگی می‌کنیم که در کنار مسائل و مشکلاتی که در آن می‌بینیم، انبوهی از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها را هم در اختیار دارد که باید به خوبی از آن‌ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: برای نمونه زمانی که شهرداری یک پروژه را به موقع و خوب اجرا می‌کند، این مسئله تاثیر خود را روی حوزه‌های دیگر همچون گردشگری، اقتصاد و ... خواهد گذاشت.

استاندار کرمانشاه گفت: باید کار‌های خوب را عالمانه، مجاهدانه و با همفکری و همگرایی، به موقع انجام دهیم تا مردم ما در شرایط خوب و مطلوب تری زندگی در خور شانی داشته باشند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.