استاندار کرمان گفت: ارز ترجیحی، سیل، سفر دولت، حوادث پاییز و مجموع کار‌هایی که تا امروز داشتیم همه با کمک مدیران پشت سرگذاشتیم.

محمد مهدی فداکار در آخرین جلسه شورای اداری استان کرمان با قدر دانی از زحمات مدیران استان طی سال گذشته گفت: ارز ترجیحی سیل سفر دولت حوادث پاییز و مجموع کار‌هایی که تا امروز داشتیم همه با کمک مدیران پشت سرگذاشتیم.

او افزود: ۴ و ۵ دستگاهی که در راس خدمت رسانی در نوروز هستند مثل نیروی انتظامی ،هلال احمر ،آموزش وپرورش باید با کمک دیگر دستگاهها به بهترین شکل کمک شوند.

او بیان کرد: امسال ۲۰ درصد افزایش سفر برای استان کرمان پیش بینی می شود که حدود هشت درصد بیشتر از میانگین کشوری است که به برکت وجود مزار و زوار شهید سلیمانی است.

استاندار کرمان گفت: آموزش پرورش حدود ۳۰۰ مدرسه برای اسکان نوروزی تدارک دیده است و آمادگی افزایش مدارس وجود دارد تا درصورت افزایش مسافر امکان خدمات دهی باشد.

استاندار کرمان گفت: در مجموع در استان کرمان آمادگی میزبانی تعداد بیشتر و افزایش مسافر را داریم.

او در ادامه گفت: لیست کشیک نوروزی را برخی دستگاه‌ها معرفی نکردند و بعضا دستگاه‌ها کوتاهی میکنند و کارمردم گره خورده باید بازرسی این ادارات بیشتر با بازرسی استانداری همکاری کنند.

او بیان کرد: همه مدیرانی که کشیک هستند اعلام آمادگی کردند، نباید کار مردم زمین بماند، تلفن‌ها روشن باشد ما نیز در استانداری فعال خواهیم بود.

او تصریح کرد : فرمانداران و مدیران حتی در حین سفر درون استانی با عوامل راه و اورژانس و نظامی و..همکاری خواهند داشت ، ضمن خسته نباشید به این عوامل در حین سفرها کمک کنند تا مشکلات احتمالی آنان حتی در حین مرخصی مدیران رفع شود.

او گفت: دستگاه امنیتی وانتطامی بحث‌های امنیتی را رصد کنند و زائران را درمسیر‌هایی که  می‌روند رصدکنند که مشکلی پیش نیایید.

استاندار کرمان گفت: صمت و جهاد کشاورزی در حوزه بازار چه  دربخش دولتی و خصوصی مرتب رصد شوند و مدیران به هوش باشند و نیاز‌ها را پی گیری کنند.

او تاکید کرد: مخصوصا مراکز گردشگری و اقامتی رصد شوند و باید مراقبت شود آسیبی وارد نشود ،دستگاه‌های معرفی شده از هفته دولت امروز معرفی می‌شوند .

او گفت: سرکشی به خانواده شهدا و جانبازان حتما انجام شود و به خانواده ایثارگران و شهدا رسیدگی شود.

استاندارکرمان بیان کرد: در مراکز نگهداری ایتام وکودکان بی سرپرست سرکشی و افطاری و عیدی داده شود و شبی با این کودکان سپری شود و در برنامه‌ها حضور داشته وکمک شود چرا که این گونه اتفاقات  برکت سال هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار