سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان گفت: بازرسی‌های موردی و دوره‌ای از دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار دارد.

 روح‌الرضا نعمت‌الهی در آیین گردهمایی مسئولان بازرسی دستگاه‌های اجرایی استان که صبح امروز پنجشنبه ۲۵ اسفندماه در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد، ضمن تاکید بر ارتباط مستمر بازرسان دستگاه‌های اجرایی با مردم افزود: بازرسی‌های موردی و دوره‌ای از دستگاه‌های اجرایی در دستور کار دفتر بازرسی استانداری قرار دارد.

وی ادامه داد: این بازرسی‌ها به صورت دقیق برای سال آینده برنامه‌ریزی شده است.

نعمت‌الهی از مسئولان بازرسی دستگاه‌های اجرایی خواست، برنامه بازرسی‌های مستمر از واحد‌های اداری در حوزه ستاد و شهرستان‌های دستگاه متبوع خود را تدوین کرده و گزارش آن را به دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان منعکس کنند.

وی با تاکید بر این مهم که با توجه به احتمال بروز خطای انسانی، بازرسی‌ها باید به صورت میدانی و با لحاظ کردن جوانب مختلف مسئله و اخذ نظرات مطلعین انجام شود، خواستار تقویت جایگاه بازرسی در دستگاه‌های اجرایی استان توسط مدیران شد.

نعمت‌الهی با اشاره به نقش مهم ارتباط با کنشگران اجتماعی گفت: گزارش بازرسی باید صحیح، کامل و به موقع باشد تا کارایی و اثربخشی لازم را داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار