رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از فعالیت ۲۱ غرفه تنظیم بازار در شهرستان‌ها و مرکز استان خبر داد.

علی چاله چاله رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : از ۱۵ اسفندماه و پس از برگزاری نمایشگاه تنظیم بازار در شهر کرمانشاه که ۱۲ روز به طول انجامید شاهد فعالیت ۲۱ غرفه تنظیم بازار در شهرستان‌ها و مرکز استان بوده‌ایم که این غرفه‌ها در تمامی شهرستان‌های استان فعال بوده و هر روزه اقلام اساسی شامل گوشت گرم گاوی و گوسفندی، میوه شب عید و تولیدات صنایع استان را به فروش می‌رسانند و این اقدام نقش مهمی در کنترل قیمت‌های کالا‌های اساسی در استان داشته است.

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: در شهر کرمانشاه هفت غرفه واقع در نمایشگاه بین المللی، پارک شرقی، کیانشهر، دولت آباد، شهرک معلم، مصوری و پردیس مشغول ارائه کالا‌های اساسی و …به شهروندان هستند.

چاله چاله بیان کرد: از ابتدای اسفندماه تا به امروز بیش از ۹۰۵ تن کالای اساسی شامل برنج، شکر، روغن، گوشت گرم و منجمد قرمز و سفید و کالا‌های صنایع استان در نمایشگاه ۱۲ روزه تنظیم بازار پارک شاهد و غرفه‌های تنظیم بازار به شهروندان عرضه شده که از این میزان ۵۰۰ تن آن از ۱۵ اسفند در غرفه‌های تنظیم بازار و ۴۰۵ تن آن در نمایشگاه تنظیم بازار به شهروندان عرضه شده است.

وی ادامه داد: غرفه‌های تنظیم بازار در سراسر استان تا پایان ماه مبارک رمضان فعال خواهند بود و اقلام اساسی و تولیدات صنایع استان را به شهروندان ارائه خواهند کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.