عباس گلرو در دیدار با نماینده مجلس اردن، بر همبستگی ملت‌های مسلمان علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی در آستانه روز جهانی قدس تأکید کرد.

عباس گلرو دبیرکل شورای بین المجالس در مجلس شورای اسلامی و رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و اردن، در حاشیه یکصد و چهل و ششمین مجمع اتحادیه بین المجالس جهانی در منامه، بحرین، با نماینده مجلس اردن دیدار و پیرامون ارتقا روابط پارلمانی و تبادل گروه‌های دوستی پارلمانی بحث و گفتگو کرد.

در این دیدار گلرو ضمن اشاره به مواضع مشترک دو مجلس در این اتحادیه و نظرات مشابه پیرامون قطعنامه‌ها و دستور کار اجلاس، بر ضرورت حمایت از آرمان فلسطین تاکید و با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس و احتمال اقدامات و تدابیر رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و فلسطینیان، خواستار همبستگی ملت‌های مسلمان علیه اشغالگری شد.

وی در ادامه افزود: روابط پارلمانی دو کشور با تاسیس گروه‌های دوستی پارلمانی با قدرت بیشتری دنبال خواهد شد و منافع بیشتری برای طرفین و جامعه مسلمین خواهد داشت.

بسام حدادین عضو مجلس نمایندگان اردن گفت: مواضع قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مظلومین از جمله مردم فلسطین جای تقدیر فراوان دارد که ما در مجامع مختلف همواره این رویکرد را از سوی برادران ایرانی شاهد هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار