معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : ۱۳ مرکز مشاوره ازدواج در استان کرمانشاه فعالیت دارند که شمار آن‌ها مطلوب نیست.

حسین آذرکمند معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشا گفت : ۱۳ آیتم برای جوانان تدوین شده که ورزش تنها یکی از آن‌ها است.

وی با بیان اینکه در حوزه ورزش نقش ستادی داریم، افزود: ستاد ساماندهی امور جوانان متشکل از دستگاه‌های مرتبط است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: مباحث مرتبط با اشتغالزایی در ستاد ساماندهی امور جوانان در حضور استاندار مطرح شد که نیازمند تصمیم‌گیری‌های کلان است.

آذرکمند گفت: درصدد هستیم طی سال جدید به حوزه خانواده توجهی جدی داشته باشیم هرچند که طی امسال ۴۰ کارگاه مهارت‌های زندگی با همکاری سازمان‌های مردم نهاد برگزار شده است.

وی از ورود به حوزه‌های آسیب‌شناسی اجتماعی و برگزاری جشنواره جوانان برتر ایران زمین خبر داد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه ۱۱۸ سازمان مردم نهاد وجود دارد که ۵۰ سمن فعال هستند و مابقی باید نسبت به اخذ شناسه ملی اقدام کنند.

آذرکمند با بیان اینکه مراکز مشاوره ازدواج زیر نظر ورزش و جوانان فعالیت دارند، اذعان کرد: ۱۳ مرکز مشاوره ازدواج در استان کرمانشاه فعالیت دارند که شمار آن‌ها مطلوب نیست و باید تعداد آن‌ها افزایش یابد تا مکانی پر خیر و برکت برای زوج‌های جوان باشد.

وی با بیان اینکه خانه جوان شهید سلیمانی در هفت طبقه احداث شده که تخصیص اعتبار به آن منوط به ساماندهی این مرکز است، افزود: درصدد هستیم یک طبقه از این مرکز به حوزه خانواده و ازدواج اختصاص یابد و یک طبقه نیز در اختیار سازمان‌های مردم نهاد قرار گیرد.

حاتمی تصریح کرد: پذیرای نظر نمایندگان مجلس در راستای رشد و توسعه ورزش استان کرمانشاه هستیم.

وی افزود: با توجه به محرومیت استان کرمانشاه به منظور رایگان شدن شهریه تیم‌های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان مکاتبه شده که نیازمند اقدامات کارشناسی است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.