رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شمار بیماران بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان های خراسان رضوی طی هفته اخیر ۵۰ درصد کاهش یافته است.

دکتر محمد پهلوان کاشی گفت: در تاریخ ۲۰ اسفند ماه سال جاری ۴۸ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری بودند که این میزان در شبانه روز گذشته به ۲۴ مورد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۹ بیمار بدحال در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت درمان هستند.

پهلوان گفت: شمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان خراسان رضوی نیز طی این مدت کاهش بیش از ۲۹ درصدی داشته است و از ۱۵۱ به ۱۳۹ بیمار در شبانه روز گذشته کاهش یافته است.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: همچنین در شبانه روز گذشته ۶۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی شناسایی و بستری شدند که ۶۰ بیمار در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه تحت درمان قرار دارند.

پهلوان افزود: در شبانه روز گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در بیمارستان های استان خراسان رضوی و مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ثبت و گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.