با هدف ساماندهی ورودی شهر ارومیه و تسهیل تردد در محور ارومیه – مهاباد، پل زیرگذر عربلوی ارومیه به بهره برداری رسید.

پل زیرگذر عربلوی ارومیه با هدف ساماندهی ورودی شهر ارومیه و تسهیل تردد در محور ارومیه – مهاباد امروز با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، عضو کمیسیون عمران و نماینده مسیحیان آشوری کلدانی ایران در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ارومیه و مسوولان شهرستانی افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در مراسم بهره برداری از این طرح راهسازی اظهار گفت: زیرگذر عربلو با هدف ایمن‌سازی ورودی شهر ارومیه و توسعه دسترسی مسیر ارتباطی احداث شده است.

سید محسن حمزه‌لو ادامه داد: عملیات احداث پل زیرگذر عربلو با دهانه ۸ متری دارای رمپ‌های ورودی و خروجی بوده که تردد خودرو‌ها و رفت و آمد اهالی منطقه را تسهیل می‌کنند.

وی با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای و بهره‌برداری از پل زیرگذر عربلوی ارومیه، گفت: برای اجرای این طرح ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به روز هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: ایمن‌سازی بزرگراه ارومیه-مهاباد-میاندوآب، کاهش تصادفات جاده‌ای و رعایت معیار‌های مهندسی برای تسهیل در رفت‌وآمد روستاییان از مهم‌ترین مزایای احداث این ابنیه فنی است.

حمزه لو با اشاره به آماده بودن راه‌های استان برای ایام نوروز نیز بیان کرد: راه‌های آذربایجان غربی برای ایام نوروز و سفر‌های نوروزی آماده بوده و ایمن سازی‌های لازم و اصلاح نقاط حادثه خیز در محور‌های استان انجام شده است.

وی ادامه داد: وجود پایانه‌های مرزی در آذربایجان‌غربی فرصتی برای توسعه راه‌های استان است و در حال حاضر ۳۶ کارگاه راهسازی در سطح محور‌های استان در حال فعالیت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.