معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش البرز گفت: مراکز اسکان فرهنگیان ویژه تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ در این استان با رویکرد تکریمی فعال شده است.

رحمان درکی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش البرز گفت: ۱۲ مدرسه و مرکز رفاهی برای اسکان فرهنگیان دراین استان دایر شد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای سیاست‌های وزارتی در حوزه اسکان مسافران در نوروز، آموزش و پرورش استان البرز ۹ مدرسه با ۷۳ کلاس و ۳ مرکز رفاهی را برای تحقق این هدف و رفاه حال فرهنگیانِ مسافر آماده کرده است.

وی ادامه داد: ررزو اتاق‌ها به‌ صورت اینترنتی در سامانه eskan.medu.ir انجام می‌شود.

درکی یادآورشد: ستاد اسکان البرز جهت رفاه حال فرهنگیانِ مسافر، آدرس همه مدارس منتخب و مراکز رفاهی استان را در سامانه مذکور ثبت شده است.

وی گفت:هر فرهنگی مسافر می‌تواند وارد سامانه مذکور شود و به صورت آنلاین، اتاق مورد نظر خود را رزرو کند و یا به صورت حضوری در زمان ورود به استان البرز به نشانی مدارس و مراکز اسکان مراجعه کند.

وی عنوان کرد: جهت رفاه حال مسافران و آشنایی آنان با مراکز دیدنی البرز، پوسترِ اماکن مذهبی، تاریخی، زیارتگاه‌ها و مراکز تفریحی همراه با چیدمان سفره هفت سین و فعالیت های فرهنگی پیرامون ماه مبارک رمضان نیز در دستور کاری قرار گرفته است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش البرزافزود: ۳۰ نفر از عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان دوره آموزشی با رویکرد تکریمی - مهارتی دیدند.

وی هم‌زمانی نوروز با ماه مبارک رمضان را از جمله ویژگی‌های خاص نوروز امسال برشمرد و یادآورشد: به دلیل این تقارن، در مراکز اسکان اقدامات فرهنگی و بسته‌های فرهنگی مناسبی تدارک دیده شده است.

درکی تاکید کرد: اعضای ستاد اسکان فرهنگیان استان البرز نیز با هدف حفظ آمادگی مسئولان طرح اسکان نوروزی و جلب رضایت مسافران از مراکز و مدارس اسکان نوروزی بازدید می کنند.

برچسب ها: عید نوروز ، سال جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.