مدیر حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت: با رانندگان اتوبوس‌های جاده‌ای که رفتار نامناسبی با مسافران داشته باشند برخورد می‌شود.

 احسان عراقی زاده گفت: بر اساس استخراج اطلاعات سامانه پیامکی مردمی. تعداد محدودی مسافر از برخورد نامناسب رانندگان شاکی بوده اند که به کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات معرفی شده اند.

او خواستار گزارش این قبیل تخلفات شد و گفت؛ شهروندان در صورت بروز تخلف مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۴۱ یا ارسال پیامک به شماره ۲۰۰۰۱۴۱ اطلاع دهند.

عراقی زاده افزود: تیم‌های کارشناسی در ستاد حمل و نقل مسافر پایانه مسافربری آدینه کرمان و ادارات شهرستانی با رصد و پایش اطلاعات ارائه شده توسط سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای و تطبیق اطلاعات آن با سامانه صورت وضعیت برخط و شناسایی تخلفات و قصور احتمالی شرکت‌ها و رانندگان در طول سفر، بر شدت نظارت‌های خود افزوده‌اند.

او بیان داشت: میزخدمت و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی و رسیدگی به شکایات مسافران در سفر‌های نوروزی از هم اکنون در پایانه‌های مسافربری فعال شده اند و کارشناسان این اداره کل بطور مستمر در محل میز خدمت حضور دارند.

عراقی زاده تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان یا شرکت‌های مسافربری، کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ماده ۱۲ بصورت ویژه تشکیل و به تخلفات در همان محل رسیدگی می‌کنند.

برچسب ها: حمل ونقل ، تخلفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مصطفی زرین هفت سوئی
۰۷:۴۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
سلام صبح بخیر الان دوماه هستش که دستگاه شارژ من کارت خراب شده هرروز مردم دارن شکایت میکنم کسی جوابی نمیده