حجت الاسلام سعادت فر بر پاسخگویی مدیران و مسئولان در رابطه با مطالبات مردم تأکید کرد.

حجت الاسلام سعادت فر امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: مسئولان پیگیر مطالبات مردم در زمینه تقسیمات مرزی، دو درصد عوارض، جاده، خوراک معادن، بیمارستان، موضوعات فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش باشند.

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق افزود: جدیت در پیگیری و مطالبه مسئول از مافوق خود برای رفع مشکلات مردم ضروری است و مدیران باید مطالبه گر حقوق شهروندان، نه تنها مجری تصمیات مافوق خود باشند.

امام جمعه بافق گفت: در همه مسائل و مطالبات شهرستان همه قائل به کار کارشناسی و تصمیم مسئولان هستیم و این موضوع را لازم می‌دانیم، اما کافی نمی‌دانیم.

او بیان کرد: اینکه نظرات کارشناسی مطرح شود و مدیران در اتاق‌های دربسته بخواهند تصمیم بگیرند، قطعا برای آن‌ها هزینه دارد چراکه مردم نامحرم نیستند و همیشه و در همه صحنه‌ها و بحران‌ها در صحنه هستند.

امام جمعه بافق عنوان کرد: شرط کافی پذیرش تصمیم‌های مسئولان، اقناع افکار عمومی است و بدون اقناع افکار عمومی حق ندارند تصمیم بگیرند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با خیر مقدم به مسافران نوروزی بر توجه بیشتر مسئولان به استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: همه باید دغدغه‌مند مسائل فرهنگی شهر باشند و برای حفظ و حراست آن تلاش کنند.

سعادت فر به موضوع حجاب اشاره کرد و گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، امر به معروف ونهی از منکر دراین رابطه مهم است و اماکن گردشگری و رستوران ها، به افرادی که کشف حجاب و روزه خواری می‌کنند، خدمات ندهند.

او افزود: هیچ کس با گردشگری مخالف نیست بلکه ما با فساد و فحشا مخالفیم و باید همه مردم به صحنه بیایند و امربه معروف محور کار باشد.

سعادت فر با تشکر از نیرو‌های خدوم انتظامی در زمینه برقراری امنیت و نظم در مناسبت‌های مختلف گفت:با کشف حجاب برخورد کنند و در نوروز و رمضان این برخورد قوی‌تر باشد.

امام جمعه بافق گفت: وظیفه اصلی حفاظت از حقوق شهروندی برعهده دستگاه قضا و دادستان است که باید طبق وظیفه خود با جرم‌های عمومی سطح شهر برخورد کنند.

او بیان داشت: اداره فرهنگ و ارشاد مسئول و ناظر مراسم‌های فرهنگی باشد و بداند که مجوز‌ها کافی نیست و باید برای رعایت شئونات اسلامی تعهد بگیرد

امام جمعه بافق تصریح کرد: ضرر بی حجاب و روزه خوار از ضرر کرونا کمتر نیست و همانطورکه محدویت‌هایی برای دوران کرونا بود، برای این واجب دینی نیز باید غیرت دینی باشد.

سعادت فر در بخش دیگری از سخنان خود به اوضاع معیشتی و اقتصادی جامعه اشاره کرد و افزود: دولت انقلابی آمده است که با اقدامات خود وضعیت را بهبود ببخشد، اما برای نتیجه باید منتظر ماند وصبور بود.

او گفت: تمامی دشمنان و امیدشان به عروسک‌های خیمه شب بازی در رسانه و ورزش و... است و باید بررسی کرد که این سلبریتی‌ها چه خدمتی به نظام و انقلاب کرده اند که باید الگو باشند؟

سعادت فر گفت: در فرهنگ قرآن نجاست سیاسی داریم و آن هم استکبار و استثمار است که با آب و خاک تطهیر نمی‌شود وتن‌ها با خون پاک می‌شود.

او افزود: نفوذ استکبار در کشور لجن بود که شهدایی از جنس سلیمانی‌ها آن را پاک کردند و حیف است ارزش‌های انقلابی معامله و نادیده گرفته شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.