حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت‌: باتوجه به جایگاه خوب فرزندآوری در شهرستان، قول‌های مسئولان به مردم باید عملی و سیاست‌های تشویقی بیشتری اعمال شود.

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان در زمینه تعلق نگرفتن وام فزرند آوری به برخی خانواده ها گفت: این اقدام، کار اشتباه و غلطی است و نباید با این اقدامات اعتماد مردم را سلب کرد.

او برای طرح مسکن ملی نیز بیان کرد: در اجرای طرح ملی مسکن نیز باید عدالت برقرار شود و تحویل زمین و مسکن نیز طبق عدالت صورت گیرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود از برخی مشکلات در حوزه صنعت و معدن اشاره کرد و گفت: در حوزه صنعت و معدن باید به توانمندی‌های داخلی تکیه کرد و این درحالی است که این موضوع فراموش شده و ایجاد منطقه ویژه فن آوری‌های معدن کاری ضروری است.

امام جمعه بافق گفت: کارخانه گندله بافق مشکلاتی دارد که باید بررسی شود و صندوق فولاد کشور و نیرو‌های امنیتی به این مساله ورود کنند.

سعادت فر بیان داشت: ترک فعل مدیران در این زمینه باید با شدت برخورد شود چرا که برای تولید و ایجاد این کارخانه سرمایه گذاری بزرگی شده است.

او همچنین با انتقاداز عملکرد باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق گفت: این مجموعه هزینه‌های زیادی را برای برگزاری برخی از مسابقات کشوری انجام داده است و مهمان نوازی‌های خوبی هم دارد، اما مهم ورزش شهرستان است که مظلوم واقع شده است.

امام جمعه بافق گفت: باشگاه ورزشی سنگ آهن بافق باید گزارش مالی شفاف دهد و هزینه‌ها را برای مردم مشخص کند.

سعادت‌فر با تقدیر از حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: مردم با بصیرت بین دشمن و مسئولان ناکارآمد تفاوت قائل شدند.

او افزود: مردم در همه دوران انقلاب نمره بیست گرفته اند و الان باید مسئولان برنامه‌های خود را با حرکت جهادی پیش ببرند.

خطیب جمعه بافق تصریح کرد: با وجود کمبود‌ها و مشکلاتی که در جامعه است، مردم نشان داده‌ند که اصل انقلاب و مسیر برایشان مهم است.

او خاطر نشان کرد: برخی از مشکلات محصول تلاش دشمنان است و برخی از ضعف مدیران ناشی می‌شود که مسئولان باید افق نگاه خود را بلندتر کنند.

سعادت‌فر گفت: بیانات مقام معظم رهبری بر تکیه به پشتوانه مردم و پیشرفت‌های علمی تاکید دارد و امروز این پیشرفت‌ها در همه حوزه‌ها در جهان ایران سرآمد است.

او تصریح کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی زیر بار ظلم و زور نرفتن است و حرکت نظام در مسیر صبح ظهور است.

امام جمعه بافق بیان کرد: مشکلات تورم و بیکاری قابل حل است، اما به گفته رهبری نباید نگاه ارتجاعی باشد و باید پیشرفت‌ها و دستاورد‌ها نیز بازگو شود و تخریب ریشه و اصل درست نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.