فرماندار شهرستان نیکشهر گفت: تمهیدات لازم جهت تامین کالای اساسی برای عید نوروز و ماه مبارک رمضان انجام شده است.

مجیب حسنی فرماندار شهرستان نیکشهر  در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان نیکشهر گفت: امسال بیش از ۴۶۰۰ تن گاز مایع در شهرستان نیکشهر جذب و توزیع شده است که نسبت به سال گذشته ۸۵۴ تن بیشتر جذب شده و در ماه گذشته نیز ۴۰ درصد از گاز مایع در شهرستان بصورت الکترونیکی و با کارت بانکی توزیع شده است.

وی گفت: هم اکنون تاسیسات گاز شهرستان ذخیره لازم برای مصرف مردم در ماه مبارک رمضان را دارند.

حسنی افزود: تمهیدات لازم برای تامین و جذب کالا‌های اساسی و گاز مایع اتخاذ شده است و به دستگاه‌های نظارتی بازار نیز تاکید شده است که بر فرآیند تامین و توزیع کالا‌های مورد نیاز مردم نظارت مستمر داشته باشند.

فرماندار و رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان نیکشهر بیان کرد: همچنین بر عرضه با کیفیت و رعایت مسائل بهداشتی در تولید شیرینی به ویژه زولبیا و بامیه و تشدید بازدید‌ها و بازرسی‌ها از مراکز تهیه و توزیع مواد خوراکی و خبازی‌ها تاکید شده است.

فرماندار نیکشهر با اشاره به پایش و رصد روزانه در بازار توسط بازرسان در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بازار مراتب را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند و مطمئن باشند که با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

وی گفت: به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان، ۲۰ تن شکر خانوار، صنف و صنعت، ۶۰ تن برنج هندی و تایلندی، ۲۱ تن مرغ منجمد، ۹ تن گوشت گوساله با نرخ مصوب جذب و توزیع شده و در روز‌های آتی نیز توزیع خواهد شد.

حسنی فرماندار شهرستان نیکشهر افزود: همچنین توزیع میوه شب عید نوروز شامل سیب درختی و پرتغال از هفته آینده آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار