فرماندار ویژه مهاباد گفت: هم اکنون اجرای طرح مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی مهاباد، بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: با برنامه ریزی انجام و طبق موعد مقرر شهریورماه آینده مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی مهاباد به بهره برداری خواهد رسید و معضل بوی نامطلوب منطقه نیز حل خواهد شد.

وی با اشاره به قطعی برق در شهرک صنعتی افزود: تاسیسات برق مهاباد فرسوده بوده و تامین برق پایدار برای سطح شهر و به ویژه شهرک‌های صنعتی ضروری است و در همین ارتباط احداث یک پست ۱۳۲ برق دیگر درخواست و پیگیری خواهد شد.

به گفته فرماندار ویژه مهاباد، طرح توسعه شهرک صنعتی مهاباد با مساحت ۱۸۰ هکتار در دست اقدام است که هم اکنون در مرحله خرید از مالکان و قیمت کارشناسی قرار دارد.

شهرک صنعتی مهاباد در ۱۸ کیلومتری شمال این شهر در مسیر مهاباد - میاندوآب قرار دارد و دارای ۱۱۵ واحد صنعتی بوده که از این تعداد ۷۷ واحد فعال و نیمه‌فعال است، این شهرک در فاصله بسیار کمی با روستای "ترشکان" و فاصله ۲ کیلومتری با شهر ۳۰ هزار نفری "گوک‌تپه" مهاباد قرار دارد.

عملیات احداث شهرک صنعتی مهاباد که از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به آذربایجان‌غربی در سال ۱۳۷۵ است در زمینی به مساحت ۵۶ هکتار در سال‌های ۱۳۷۶ و ۱۳۷۷ شروع و سال گذشته در قالب طرح توسعه، چهار هکتار دیگر به مساحت آن افزوده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.