طرح تشدید نظارت بهداشتی و شرعی ویژه ایام پایانی سال، نوروز و ماه مبارک رمضان با مشارکت اکیپ‌های بازرسی دامپزشکی در حال اجرا است.

حجت الاسلام حسینی مقدم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور در ساری ،گفت:طرح تشدید نظارت بهداشتی و شرعی ویژه ایام پایانی سال، نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ در سراسر استان‌های کشور با مشارکت اکیپ‌های بازرسی دامپزشکی از ۱۳ اسفندماه آغاز شد.

او افزود: این طرح با مشارکت ۳ هزار ناظر بهداشتی و هزار ناظر شرعی دامپزشکی تا پایان ماه مبارک رمضان در سراسر کشور ادامه دارد.

حجت الاسلام حسینی مقدم گفت: این طرح به منظور کنترل بهداشتی انواع گوشت و فرآورده‌های خام دامی در مراکز عرضه، رستوران‌ها و غذاخوری‌های فعال در ایام یاد شده اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه بازرسان و ناظران بهداشتی با کوچکترین اقدام خلافی که مغایر با قانون و دستورالعمل‌های سازمانی باشد برخورد خواهند کرد، افزود: سلامتی شهروندان و تامین غذای سالم وظیفه اصلی سازمانی این اداره کل است.

مسئولِ نمایندگیِ، ولی فقیه در سازمانِ دامپزشکیِ کشور گفت: مصرف کنندگان مواد خام دامی در این استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از کشتار غیرمجاز و عرضه این مواد به صورت تاریخ گذشته و غیربهداشتی، مورد را جهت بررسی به ادارات دامپزشکی استان‌ها اطلاع دهند.

۱۰۶ اکیپ استانی و ۲۳۳۱ اکیپ شهرستانی مازندران در طرح تشدید نوروزی و ماه مبارک رمضان، شرکت می‌کنند که در این بین ۱۱۱۳ اکیپ به صورت ثابت و ۱۳۲۵ اکیپ به صورت سیار آماده خدمت به مردم استان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار