۲۰۰ کیلوگرم عسل تقلبی با کسب دستور مقام قضایی در محل اجرای احکام دادگستری شهرستان بابلسر معدوم شد.

علی آقاجان نیا معلم رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بابلسر و فریدونکنار گفت: در راستای بازدید‌های دوره‌ای و میدانی کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی از مراکز عرضه، یک دستگاه خودروی سواری که اقدام به عرضه غیر بهداشتی عسل کرده بود با دستور مقام قضایی توقیف و نمونه برداری شد.

او افزود: پس از انجام آزمایشات تشخیصی تقلبی بودن محموله توقیفی، عرضه کننده متخلف جهت انجام مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شده و حدود ۲۰۰ کیلوگرم عسل تقلبی در محل اجرای احکام دادگستری شهرستان بابلسر امحاء شد.

آقاجان نیا با اشاره به حساسیت مسائل بهداشتی و ضرورت توجه ویژه به این موضوع، از شهروندان درخواست کرد فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز با نظارت دامپزشکی تهیه و از خرید هر گونه فرآورده خام دامی فاقد هویت و شناسنامه بهداشتی مانند تاریخ تولید، انقضاء و کد ردیابی خودداری کنند.

او با بیان اینکه نظارت بر واحد‌های تولید و عرضه فراورده خام دامی با هدف تامین سلامت و بهداشت عمومی جامعه بی وقفه توسط دامپزشکی انجام می‌پذیرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در عرضه فراورده‌های خام دامی از طرق سامانه ۱۵۱۲ یا شماره تماس ۳۵۲۸۰۵۲۰ موضوع را جهت پیگیری انعکاس دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.