فرماندارهندیجان گفت: به هیچ عنوان از هیچ مدیری قابل قبول نیست که در ایام عید نوروز بر خط نباشد.

عبدالحسن دریائی فرماندار هندیجان ضمن تبریک سال نو شمسی به شهروندان، سالی پر از خیر و برکت را برای مردم این سرزمین آرزو کرد و گفت: همه مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی با نگاهی اجمالی به یک سال گذشته خود کمی و کاستی‌های اداره خود را یادداشت کنند تا به کمک یکدیگر مشکلات را با برنامه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ از سر راه برداریم و شهری پویا و سربلند داشته باشیم .

او ادامه داد: مسئولیت امروز شهرستان هندیجان در دست ما است، به هیچ عنوان از هیچ مدیری قابل قبول نیست که در ایام عید نوروز بر خط نباشد، برای مردم عزیزمان این روز‌ها ایام عید است، اما برای ما مسئولین ایام کار و تلاش خواهد بود، امروز مسئولیتی بر دوش ما گذاشته شده که خودمان قبول کرده ایم و با خدمتگزاری به مردم ناظر برکات آن در زندگی شخصی خواهیم بود.

فرماندار هندیجان با گله مندی از بعضی مدیران، افزود: ما نباید درگیر مسائل جزئی و کوچک در جلسات شورای سلامت باشیم مدیران ادارات مشکلات و کار‌های محوله را در اسرع وقت برطرف و به سرانجام برسانند تا در جلسات آتی شورای سلامت پیگیر کار‌های کلان و بزرگتری باشیم.

دریائی  ادامه داد: بعد از ایام عید همه دستگاه‌ها به ویژه شهرداری با ترسیم چشم انداز برای سال آینده نوید بخش آینده‌ای بهتر برای چهره باشد.

او گفت: اکنون شاهد حضور مهمانان نوروزی در شهرستان هستیم، تیم بازرسی با بازدید‌های شبانه روزی از پارک ها، نمازخانه ها، سرویس‌های بهداشتی، محل اسکان مسافران نوروزی و با نظارت بر این اماکن حداقل امکانات رفاهی را برای مهمانان این دیار فراهم سازیم و همچنین پاکسازی ورودی‌های شهر به ویژه کنار مغازه‌های اغذیه فروشی به صورت مستمر انجام شود تا با کار تیمی و تلاشی مضاعف میزبان شایسته‌ای برای مهمانان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.