مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ازتکمیل ۱۲۷ کلاس درس در چابهار خبرداد.

مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد شب گذشته  در جلسه شورای آموزش‌ و پرورش منطقه آزاد چابهار از مشارکت و تکمیل شدن ۱۲۷ کلاس درس در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی منطقه آزاد چابهار خبر داد .

وی افزود: تأمین اعتبار برای ساخت مدرسه پیرسهراب به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال نیز بخشی از اقدامات سازمان با هدف کمک به توسعه آموزشی شهرستان و رفع کمبود‌های آموزشی در حوزه سرانه‌های ملی است.

وی همچنین با اشاره به اختصاص سه هکتار زمین برای ساخت دانشگاه فرهنگیان گفت: ارتقای کیفیت آموزش مستلزم غنای سبد دانشی و اقتصادی معلمان است تا نسل آینده این منطقه را برای اداره آن آماده کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار بر لزوم کارکرد راهبردی شورای آموزش و پرورش تأکید کرد و ادامه داد: برای کیفیت‌بخشی به حوزه علم و دانش منطقه، زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی باید رشد یابد.

وی در ادامه تنوع‌بخشی به حوزه ورزش را خواستار شد و افزود: تعیین کارگروهی در این حوزه می‌تواند فضا را برای داشتن طیف‌های متفاوتی از رشته‌های ورزشی مهیا کند.

مقدم برای واسپاری بخشی از ظرفیت غرفه‌های بازارچه‌های نوروزی به دانش آموزان رشته‌های هنری و فنی اعلام آمادگی کرد و گفت: استفاده از ظرفیت دانش آموزان به مهارت پروری و آماده‌سازی آن‌ها برای ورود به بازار کار بسیار تأثیرگذار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار