معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری چابهار گفت: بیش از ۱۰۰ هکتار زمین متعلق به دولت طی چند روز گذشته با پیگیری و همراهی شورای تامین در بندرچابهار رفع تصرف شده است.

محمد شاهوزهی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه چابهار گفت:  با همکاری شهرداری، نیروی انتظامی، فرمانداری، راه و شهرسازی و مسکن بیش از ۵۰۰ کپر و آلونک که اکثرا در مسیر رودخانه ودر معرض سیلاب قرار داشتند تخریب شدند.

وی بیان کرد: به تمامی متقاضیان واجدشرایط توصیه می‌شود بجای نشستن در کپر‌ها و ساختن اتاقک فاقد برق در هوای شرجی بالای ۴۰ تا ۵۰ درجه و زیر درختان و بدون امکانات رفاهی از راه قانونی صاحب خانه و زمین شود، چون ما از این بابت هیچ مشکلی نداریم.

وی ادامه داد: دولت مردمی در برنامه چهار ساله اعلام کرده است که چهار میلیون مسکن می‌سازد لذا هم در شهر و هم در نقاط روستایی آمادگی کامل برای واگذاری زمین به افراد مختلف وجود دارد لذا تاکید می‌شود افراد از نشستن در اراضی دولتی حاشیه شهر جدا خودداری کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه چابهار افزود: چابهار نشبت به جمعیت بیشترین میزان حاشیه نشینی کشور را دارد و براساس آمار ۶۳ درصد جمعیت شهر حاشیه نیشن در ۱۴ محله و نقطه و سکونتگاه زندگی می‌کنند و برخی نقاط فاقد ندرسه، بهداشت، برق، آب و سایر امکانات رفاهی هستند و این دردآور است که مردم بعد از سال‌ها فاقد خدمات اولیه باشند.

شاهوزهی با بیان اینکه دولت مردمی آیت الله رئیسی همیشه سعی در خدمات رسانی به مردم محروم را دارد و توصیه آن قانونمندی و رعایت چهارچوب‌ها و ضوابط است تا بتوان مردم را از خدمات مطلوب بهره‌مند کرد، گفت: بهترین راه دریافت زمین بصورت قانونی و دریافت خدمات از دولت است نه اینکه شبانه و با سو استفاده از زنان و فرزندان و سکونت آن‌ها در کپر‌ها به فکر تصرف چند هزار متر زمین باشند و سال‌ها بدون برق و آب و امکانات رفاهی و درد و رنج زندگی کنند و گلایه داشته باشند که دولت خدمات نمی‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار