کیان سام بابل در شهرآورد مازندرانی هفته بیستم لیگ ۲ فوتبال کشور از سد شهدای بابلسر گذشت.

کیان سام بابل که در انتهای جدول گروه دوم لیگ ۲ فوتبال کشور حضور داشت، سخت به ۳ امتیاز مسابقه با شهدای بابلسر نیازمند بود.

تیم جوان و باانگیزه کیان سام میزبانش شهدای بابلسر را در ورزشگاه سردار شهیدکاظم علیزاده این شهر با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد تا با کسب سومین برد فصل ۱۵ امتیازی شود و یک امتیاز و یک پله از تیم انتهای جدولی مس نوین کرمان فاصله بگیرد.

تیم شهدای بابلسر که این روز‌ها به دلیل مشکلات معدد مدیریتی و مالی از آمادگی لازم به دور است حتی در خانه هم حرفی برای گفتن نداشت.

آن‌ها فقط چند جلسه برای بازی با کیان سام تمرین کردند و قبل از آن در ۲۵ روز گذشته، بدون تمرین فقط برای روز دور هم جمع می‌شدند.

حمیدرضا بابایی و حسین باباجانی گل‌های پیروزی بخش کیان سام بابل را به ثمر رساندند.

اگر چه تیم شهدای بابلسر با ۲۰ امتیاز باز هم در جایگاه دهم قرار گرفت، ولی فاصله خود را با تیم‌های پایین‌تر از خود به حداقل کاهش داد.

تیم‌های شهرداری بندرعباس، شاهین تابان بوشهر، کیان سام بابل و مس نوین کرمان به ترتیب با ۱۹، ۱۸، ۱۵ و ۱۴ امتیاز رتبه‌های یازدهم تا پانزدهم جدول گروه را در اختیار دارند.

شهرداری نوشهر موفق‌ترین نماینده مازندران در لیگ باز هم یک نتیجه خوب دیگر به دست آورد.

این تیم با هدایت مهدی پاشازاده باتجربه که با ۵ تیم مختلف به لیگ یک صعود کرده، حالا انگیزه‌ای دوچندان برای صعود دارد.

شهرداری نوشهر در هفته بیستم با پیروزی ۳ بر صفر مقابل نیروی زمینی در ورزشگاه غدیر تهران نمره بیست گرفت.

نوشهری‌ها با کسب دهمین برد فصل، در فاصله ۶ هفته مانده به پایان بازی ها، امید زیادی برای صعود به عنوان تیم دوم از گروه دارند.

تیم صدرنشین نفت و گاز گچساران در این هفته با پیروزی یک بر صفر مقابل تیم رده دومی داماش گیلان، ۴۶ امتیازی شد و فاصله خود را با نماینده رشت به ۱۱ امتیاز رساند.

شهید قندی یزد و شهرداری نوشهر به ترتیب با ۳۵ و ۳۴ امتیاز، در جایگاه سوم و چهارم جای گرفته اند.

در هفته‌های باقی مانده لیگ ۲ فوتبال کشور با نبرد تیم‌ها برای صعود و فرار از سقوط، به اوج حساسیت خود می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار