مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد گفت: در راستای آشکارسازی سرعتکاه‌ها و سرعت‌گیر‌ها در ایام نوروز ۲ هزارمترمربع رنگ‌آمیزی انجام شد.

پیمان محقق مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد با اشاره به اقدامات نوروزی این واحد اظهارداشت: رنگ‌آمیزی سرعتگیر‌ها و سرعتکاه‌ها، رنگ‌آمیزی کانل‌های عابر پیاده و تقاطع‌ها به متراژ ۲ هزار متر مربع انجام شده است.

وی افزود: همچنین اجرای رنگ محوری در مرکز خیابان‌ها ۳۵ کیلومتر، رنگ آمیزی نیوجرسی‌های ترافیکی ۲ هزار عدد، رنگ آمیزی پل‌های عابر پیاده و رنگ آمیزی پایه چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و پایه دوربین‌ها ۱۵۰ پایه نیز انجام شد.


بیشتر بخوانید


مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد با بیان اینکه ۵ دستگاه به مرکز کنترل ترافیک متصل شده است، خاطرنشان کرد: ساماندهی پارکینگ‌های سطح شهر و نظارت بر ۱۹ پارکینگ، تسطیح پارکینگ‌ها و نصب تابلو‌های هدایت مسیر شهری ازجمله اقدامات انجام شده توسط این حوزه بوده است.

محقق ادامه داد: اصلاح تجهیزات ترافیکی معیوب در سطح شهر ازجمله سرعتگیر‌ها و سرعتکاه‌های سطح شهر، جمع آوری بولارد و جداکننده‌های آسیب دیده و اصلاح تابلو‌های معیوب در سطح شهر، نظارت مستمر بر مراکز معاینه فنی ۲ مرکز، اطلاع رسانی محل پارکینگ‌ها و اصلاح زمانبندی چراغ‌های سطح شهر به همراه پلیس راهور انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار