فرمانده انتطامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با حضور کارشناسان پلیس استان در زمینه روانشناسی بیش از ۹۰ درصد پرونده‌های ارجاعی از معاونت‌های قضایی، کلانتری و پاسگاه‌ها به دوایر مشاوره‌ای به صلح و سازش منجر شده است.

سردار دوستعلی جلیلیان  با اشاره به اینکه پلیس جمهوری اسلامی ایران وظیفه تامین نظم و امنیت عمومی در جامعه را بر عهده دارد و تحت زعامت فرماندهی کل قوا ایفای نقش می‌کند، اظهار داشت: پلیس ایران اسلامی با اخلاق و ولایی است و در راه دفاع از امنیت مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پلیس خادم و خدمتگزار مردم است، تصریح کرد: لحظه به لحظه عمر و خدمت در این لباس مقدس سربازی، عمل صالح محسوب می‌شود و پلیس کشور ما نشان داده در راه حق و خدمت به خلق خدا که مصداق عمل صالح است ثابت قدم و در نوک پیکان است.

وی با اشاره به اقدامات پلیس در حوزه اجتماعی و فرهنگی گفت: با حضور کارشناسان پلیس استان در زمینه روانشناسی بیش از ۹۰ درصد پرونده‌های ارجاعی از معاونت‌های قضایی، کلانتری و پاسگاه‌ها به دوایر مشاوره‌ای به صلح و سازش منجر شده است.
جلیلیان نقش رسانه‌ها را در امنیت روانی جامعه تاثیرگذار دانست و این قشر را به عنوان سربازان جنگ نرم برشمرد و خاطرنشان کرد: تولید امنیت روانی مردم یک کار خطیر و ارزشمند است. ️

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به کشفیات بیش از ۹۰ درصدی جرایم سایبری در پلیس فتا استان اشاره و بیان کرد: انتظار است در خصوص تامین یک امنیت مثال‌زدنی بر مردم استان دیگر سازمان‌ها هم یارگر پلیس باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار